Seminggu Kemudian

10 Januari 2009

Sesi persekolahan di Kedah telah dibuka secara rasmi pada 4 Januari baru-baru ini.Suasana "freshy" kelihatan pada semua wajah yang hadir waima guru waim murid. Bersinar-sinar keputihan pakaian anak-anak murid diserikan dengan senyuman keseronokan. Macam tahun-tahun lepas juga,acara yang paling digemari oleh murid sekolah rendah ialah lari dan bercakap,tak kira di mana sama ada nak ke kantin atau waktu pulang serta waktu luang yang lain.
Itu kisah murid,ini pula cerita guru. Mesyuarat hampir setiap hari sampai melewati jam 3.00 petang.Maklum la,banyak aktiviti yang akan dilaksanakan tahun ni. Di samping kesibukan ber-P&P, sms datang dari kawan-kawan lama dan baru. Antara mafhum dari sms itu ialah "enta ada tak SP,HSP,RPT BA?" dan "nak HSP PI bleh?.Jadi mana yang dekat dengan ana dapat la copy terus dari pendrive. Persolannya dari mana ana dapat SP,HSP,RPT dan yang sewaktu dengannya? Mana lagi kalau bukan dari internet yang anda tengah layari ini la. Berulang-ulang dijelaskan kepada mereka yang berkenaan,ana download semua bahan-bahan tu yang dah "siap dihidang" dari sumber yang ana dah bagi. Namun ade lagi yang bertanya. Jadi atas dasar perihatin kepada sesiapa yang ingin bahan-bahan tersebut sini ada ana tolong bawakan direct link ke tempat yang dituju.

Daripada Gema Islam :
SP+HSP BA dan PI boleh ambil di sini

Sumber daripada j-QAF.net :
RPT BA Tahun 1-5
Tahun 1
Tahun 2
Tahun 3
Tahun 4
Tahun 5

Sumber daripada SK Teluk Lipat,Endau,Johor.
RPT BA 1-6

RPT PI 1-6

Diharapan sedikit bantuan ini dapat meringankan sediki beberapa tugas berat sahabat-sahabat yang nak cari bahan tersebut, khususnya mereka yang akan praktikum tidak lama lagi. Wassalam.

0 comments:

Catat Ulasan

Kalam anda