Hujan Pagi

25 Januari 2009

Alhamdulillah syukur pada pagi ni hujan turun sejak sekian hari cuaca agak panas. Di tempat lain mungkin sebaliknya pula. Semuanya terjadi sarat dengan hikmah Allah.

Pagi ni selepas buka Yahoo Messenger terdapat mesej yang ditinggalkan oleh seorang kawan di Mesir. Ia berkaitan sedikit bingkisan dari krisis pejuang Palestin dan kuffar Israel. Ana fikir ianya fakta yang perlu dikongsi bersama dengan orang ramai. Justeru itu,ana dah masukkan laman tersebut di bawah kolum "Laman Alternatif".

Mesej dari Mansurah;

"salam. Betapa Islam memuliakan Quds dan Aqsa. Namun Yahudi telah merampas dan menghinanya. Apakah kemulian dan kelebihan quds? Apakah bentuk penghinaan Yahudi dan ziaonis terhadap Quds dan Aqsa. sila lihat http://akhisalman.blogspot.com/ perkara yg perlu diketahui oleh semua umat Islam. sebar pd sume.tq"

"Dalam kesempatan terbatas ini, ana sekadar dapat memberitahu dengan harapan kita semua tidak tejebak dalam perangkap media dan propaganda media tajaan zionis yang menguasai dunia hari ini dalam semua dimensi.Terbaru ialah perjanjian antara Israel dan saluran popular internet, ''youtube'' untuk memadamkan sebarang paparan video atau info mengenai Palestin khasnya tragedi Gaza. Bagaimanapun, pihak Hamas telah berusaha mewujudkan alternatif kepada 'youtube' tersebut dengan alamat berikut http://palutube.com/ sama juga dengan alternatif yang diusahakan oleh Ikhwanul muslimun iaitu http://ikhwantube.com/ Sebarkan"

0 comments:

Catat Ulasan

Kalam anda