Bersedia Hadapi Cabaran

18 April 2010

Hari-hari yang dilalui terasa cepat berjalan. Sehari jadi seminggu, seminggu jadi sebulan. Kerja yang terletak atas bahu masih berlambak lagi yang tidak tertunai. Tugasan harian pembelajaran dan pengajaran tetap ku laksanakan dengan sebaiknya.
Sedar tak sedar pengajian sarjana ana semakin hampir ke akhir semester dua. Tinggal satu minggu lagi sebelum masuk ke medan pertarungan imtihan semester dua, 24 April 2010 dan dua hari lagi masing-masing pada 26 April dan 1 Mei. Madah yang terlibat ialah Ulum Quran,Falsafah Islam dan Aqidah. Sebelum ni sudah berminggu-minggu bertungkus lumus menyiapkan bahas bagi ketiga-tiga madah tersebut.
Alakullihal, kini dan sepanjang masa ana perlu merakamkan setinggi penghargaan kepada semua yang membantu. Terutama sayap kiriku yang tercinta, puteriku yang semakin memahami, kedua-dua ibu bapa, anak-anak muridku dan rakan sekerja yang senantiasa memberi motivasi. Harapan ana nasihat dan motivasi kalian tak kan putus-putus. Kepada Allah ana mohon kemurahan rezeki dan kelapangan hidup kalian.

0 comments:

Catat Ulasan

Kalam anda