Blog "bernafas" semula :)

16 April 2009

Alhamdulillah sejak sekian waktu blog ana tak ter-update. Antara halangan yang dilalui ialah kesibukan dengan tugasan semasa ditambah pula baru2 ini suatu kejadian tak diduga telah berlaku. Dalam cuaca hujan lebat kilat sabung-menyabung pada suatu petang, tiba2 "PANG!!!" bunyi kuat akibat kilat telah merosakkan rangkaian komputer & USB Wireless Adaptor yang ana guna ketika itu...habis rosak.
Ana telah memulakan siasatan dan dapati PC mengalami kerosakan pada Power Supply dan Motherbord (ASUS). Satu lagi ialah USB Wireless Adaptor tu la. Anggaran belanja yang diperlukan ialah RM 270.00 lebih kurang. Setakat tulisan ini ditaip, komputer di rumah masih tersadai di bilik. Masa ni ana online internet di sekolah je.
Sementara itu, puteri ana sorang tu semakin hari semakin ceria. Sudah pandai senyum dan beri respon yang aktif. Minum susu ibu je, susu formula tak berapa suka nampaknya. Setiap hari mesti terdengar suara manjanya ataupun suara tangisan yang merdu,hehe. Baru tau ada anak tu macam mana rasanya. Mudah-mudahan dia menjadi seorang anak yang solehah sebagai penyejuk hati ibu bapa.
Rasanya setakat ini dulu bual bicara sepi blog. Jumpa lagi dalam masa yang diizinkan Allah. ;)

0 comments:

Catat Ulasan

Kalam anda